Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Anne Persson-Nilsson - 16 juni 2008 06:52

Vad var det jag sa! 15 grader o ösregn, ja så har det varit sedan dom köpte poolen, taskigt värre, nu står den där o står, får väl se om den blir använd någon gång i sommar.

För övrigt har söndagen varit lugn, varit ute på ett par rejäla harrace i sädesfälten, matte sa att jag snart inte syns, så mycket har det vuxit, får väl se om hon gör allvar av det där med röd flagga.

Vi håller på att planera in en liten husvagnstripp till Kungsbacka,Lerkil, väntar bara på ett lämpligt datum från Elisabeth (uppfödaren).

Visste ni förresten att mitt "finnamn" är Clay Wedge vilket rakt översatt= Lerkil, där jag föddes för 13 månader sedan.

Min mamma heter Ester Persson, och jag har en hel hög mostrar, Doris, Barbro, Dagny, Ella o Sivan, 8 syskon har jag, Amber, Astrid, Barska, Maja, Nelly, Swea, Ziri och Floyd. och min Pappa heter Erros o bor i Åstorp. Nu blev det lite familje presentation också. Nu kallar morgonrundan.

Ovido - Quiz & Flashcards