Alla inlägg den 11 juni 2008

Bad

Av Anne Persson-Nilsson - 11 juni 2008 06:45

I söndags var vi ute i sjöarna, helt underbart, matte försökte att få mig att simma, men jag nöjde mig med ett par simtag sen ville jag ha tassarna på botten igen, däremot tycker jag att det är fräckt att doppa hela huvet under vattnet o blåsa bubblor + att man kanske hittar något att ta med upp från botten. Det var massor och nu snackar vi massor, av paddyngel, helt svart på botten, om man stog stilla förlänge så började dom att plocka på benen, matte hade en konstig dans för sig för att bli av med dom, såg nog lustigt ut, för folket på stranden skrattade.

Annars händer det inte så mycket i värmen,vi har sovit i husvagnen om nätterna, svalast där.  men nu kommer svalka o regn, ganska skönt faktiskt, bara det inte varar hela sommaren.

Matte är så stolt över sin damm, över 20 näckrosor utslagna igår, fint!


Ovido - Quiz & Flashcards