Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Anne Persson-Nilsson - 7 juni 2008 21:42

Nu har vi varit en sväng i Smygehuk o campat, jättemysigt o varmt.

Jag kunde tyvärr inte ha min balja med mig så det fick bli mattes diskbalja, där platsade precis två tassar, hjälpte lite för tillfället, man tager vad man haver. Vi har gått många härliga rundor, och även bara suttit o kollat på folk o fä som spatserade förbi, man blir faktiskt ganska trött av att inte göra något speciellt. jag sov gott på natten, svalare i husvagnen än hemma.

Andra campare som låg sidan om oss berömde mig flera gånger, att jag var så duktig o tyst när folk gick förbi, det fanns ett antal andra hundar där och dom skällde hela tiden, jobbigt. Jag har nu provat att spela boule oxå, men det var inge roligt, man fick inte ta bollarna i munnen sa matte, jag spelar väl som jag vill!

I dag har det varit helvetiskt varmt, vi kom hem strax innan middag, och då blev det bad direkt, sen fick folket för sig att dom skulle ha en egen pool, så dom köpte en liten ful blå historia som dom ska ha att doppa sig i, Jag har hjälpt husse i eftermiddag att installera den, men fick inte lov att testa själv, den var i tunn plast o det håller inte för bordeauxtassar fick jag höra, sicket skit.

Ni ska se att det blir 15 grader o spöregn i morgon bara för att dom köpt pool.

Ovido - Quiz & Flashcards