Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Anne Persson-Nilsson - 3 juni 2008 07:28

I gårkväll var jag hos veterinären o fick min 1 års spruta och tog blodprov för rabiestest, nu får vi se om det blir godkänt, tar ca 10 dagar, sen kan jag få mitt pass o resa till Danmark. Som alla säkert märkt var det väääldigt varmt igår igen, det går mycket glass i värmen, gott!

Matte rensade dammen i söndags, iklädd vadarbyxor o bikini-BH, en syn för gudarna, nu kan man se fiskarna igen, bara taskigt att man inte kan komma dit o bada, får nöja mig med den "lille blåe".

Det är tidiga morgonrundor som gäller, kl 06.00 är det lagom temperatur, 14 grader, då orkar man jaga lite harar mm. det är fräckt att springa i det höga sädes stycket, matte har hotat med att sätta en röd flagga i svansen när säden blir högre.

Ovido - Quiz & Flashcards