Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Anne Persson-Nilsson - 31 maj 2008 19:14

Nu har jag varit på pensionat ett dygn, det blev John Fogerty för folket, dom var så nöjda sååå, tur att inte jag var med där, ca 6000 personer som alla dansade o sjöng till "gamla godingar".

Jag hade lite trubbnosträff på "panget" där var en Boxerkille och 2 Bullmastiffer, 1 tjej och 1 kille. Jag fick mycket beröm för att jag uppfört mig bra, jag var välkommen tillbaka en annan gång om det behövdes. det enda som inte funka riktigt var maten, men jag är ju lite tråkig med att äta hemma ibland oxå, men idag när jag kom hem så åt jag en rejäl portis. Innan maten tog jag mig ett rejält bad i baljan, sköööönt, det har ju varit riktigt varmt idag.

Jag har blivit lovad att vi ska köra till Smygehuk med husvagnen snart, jag har ju inte varit där sedan jag var liten plutt, får väl se om det fortfarande är skoj att campa, jag tyckte det i fjol i allafall, många människor som pratade med mig då, hoppas alla tycker att jag är lika söt fortfarande, 50 kg större.

Ovido - Quiz & Flashcards