Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Anne Persson-Nilsson - 6 maj 2008 19:16

Hallo!

Här har det varit varmt länge nu, min badbalja från i fjol åkte fram i ett nafs, döm om min förvåning när jag upptäckte att den krympt!  eller har jag vuxit kanske. I vilket fall som helst så var det jätte skönt att svalka sig.

I söndags var jag på min första inoff. utställning i Lomma, Dommaren tyckte att jag var trevlig och vacker, det hon klagade på var att mitt kors sluttade lite! (undrar om hon sett sig själv i spegeln). Jag fick 1:a och HP och blev Bäst i rasen.

På utställningen fick jag träffa min mattes gamla Boxeruppfödare Majvi och hennes lilla flicka Lynnette (söt).

Nu har folket fått blodad tand och ska anmäla mig till ny utst. d 16/6, får väl se om korset lyft sig till dess, hehe.

Härom kvällen fick vi fint besök av en liten igelkott som kom och åt tillsammans med vår katt Myz, gulligt.


Ovido - Quiz & Flashcards