Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Anne Persson-Nilsson - 11 maj 2008 08:43

Vaknar strax efter 05.00 ser till att få husse ur sängen med ett ganska säkert kort, tåslick, till 99 % kommer han ur sängen i ett nafs.

Efter att alla katter, fåglar, fiskar och så jag förstås, fått mat i magen, går vi ut i trädgården o käkar frukost i morgonsolen, underbart.

Önskar att man kunde förmedla alla blomdofter som ligger som en söt slöja i hela trädgården.

Sen vid 7,30 sticker vi in till storstaden L-a och går morgonpromenad vid havet, passar på att ta ett litet fotbad, möter väldigt många morgonpigga hundägare, Vi var även inne på mattes arbete, kliniken, och vägde mig dagens matchvikt= 57,5 kg, sedan bar det av hem till badbaljan i trädgården, som jag för övrigt inte går så långt ifrån på hela dagen, flås, vad varmt det kan vara.

sen följer gräsklippning på programmet, måste hjälpa husse så att det blir ordentligt.

framåt kvällskvisten åker grillen fram igen, gud vad jag gillar fint väder=grill.

= något gott till mig. sen kan man sova gott hela natten.fast inte på ovanvåningen, där är typ 100 grader varmt, så jag ligger nere i hallen= svalare. Det har ryktats att det blir grill i dag söndag igen, Yippie


Ovido - Quiz & Flashcards