Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Anne Persson-Nilsson - 15 maj 2008 20:12

Ja så var man då 1 åring, som tiden går fort, Min frukost började med leverpastejmacka med lamm o ris tuggis i, mmm det smakade mera, sen kommer dom stickandes med dom där torra kulorna!!! blir man trött eller? fattar dom väl att det kunde dom äta själv.

Ja jag hade ju önskat mig en större pool, och min matte har verkligen lagt ner själ o hjärta i att försöka hitta en till mig, till o med mailväxlat med en firma som gör glasfiberpooler, och försökt få en lagom plorr till hyfsat pris, det slutade med att firman mailade en bild på en lagom pool till mig o folket, endast 47.000:-, matte tyckte då att jag fick nöja mig med att titta på bilden, dom pengarna finns inte, tyvärr.

Hon var även i kontakt med en firma i holland som gör hundpool, men 2000:- + frakt till sverige, blev lite saftigt. nåja bilden är ju fin, eller hur?

Jag får hålla tillgodo med den lille blåe, och sjöarna ibland.

Husse hade köpt en större boll till mig, skit, rent ut sagt, höll i 2 minuter.

Dom har lovat mig en riktig läderkula istället.

Ett stort GRATTIS till alla mina 8 syskon på deras 1 års-dag.

Hoppas vi ses snart på någon träff.


Ovido - Quiz & Flashcards