Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Anne Persson-Nilsson - 6 augusti 2008 07:19

Nu behövs det verkligen ingen badbalja, fy vad det har REGNAT o STORMAT, det är ingen hit att ge sig ut på promenader, öronen blir fulla av blås o vatten, gillar jag inte. regnet kan jag väl ta men det kan ju va lagom, det bildas ju sjöar överallt.får väl hoppas på lite bra väder idag, sen ska det ju börja om igen.

Nu är vi inne i jobbrutiner igen, bättre med semester!

Har hört att det flyttat in en liten bordeauxflicka i Härslöv,typ en mil från mig, hoppas att jag kommer att få leka med henne när hon vuxit till sig.

Det kunde gott flytta hit lite fler bordeauxer, det hade varit skoj att ha likasinnade runt sig lite oftare.

Folket velar just nu fram o tillbaka om vi ska åka till Baldersnäs i september, det är ju en bit dit, 40 mil, men jag tycker vi ska åka för där kommer massor av bordeauxer, blir kanske lite möjlighet till lek.

närmast inom utställning är Sofiero 13/9, då kommer även minst en av mina systar, ska bli skoj att träffa Amber igen.

Passa nu på att njuta av solen idag!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards