Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

Bara så att ni vet

Av Anne Persson-Nilsson - 13 maj 2009 20:01

Så fyller jag 2 år på fredag, samma önskan står kvar från i fjol,

POOOOOOOL att simma i, det är vad alla bordeauxer önskar sig i födelsepresent.

Om ni har planer på att komma o uppvakta mig så bara slå en pingla innan,

matte o husse kommer ut o möter upp och hjälper till att bära in poolen.

Välkomna

 
 
Carina

Carina

13 maj 2009 21:36

Hejsan på er,o vad han e fin o duktig Malte! snygg e han Beach Boyen! Hoppas nu han får en pool i födelsedagspresent så han kan ha poolparty!

http://www.doguehills.se

 
Elisabeth

Elisabeth

15 maj 2009 00:27

Grattis grattis i massor "min lille ljusblå gosse" :))
Kl 10.02 tittade du ut och då var du sist bland 9 syskon.
Hoppas pooldrömmarna blir sanna, annars så finns poolen vi pratade om förra året kvar här i Lekil....

Hoppas det blir lite extra godis idag till Palten, husse kanske kommer hem med ett lååååångt ben som matte kan hålla ;)
Kramar i massor
Gammelmatten

http://www.bordeauxdogue.se

 
Elisabeth

Elisabeth

15 maj 2009 08:20

Hahahaha jaa vi hoppas verkligen att det blir en riktig pool idag till goaste Beach boy Malte

Önskar vi hade haft möjligheten att kunnat lämna en.
GRATTIS på födelsedagen och vad som står högst på önskelistan vet vi juh redan ;)
Jag betvivlar inte det minsta att du idag blir lika bortskämd som dom andra dagarna så om du Malte ska märka nån skillnad så får du få en pool :) :)
Grattispössar&grattiskramar

http://www.bordeauxer.se

 
Ingen bild

Anne

15 maj 2009 08:35

Lååånga benet mötte honom när han vaknade, men tyvärr så har alla pengar gått åt till att reparera trasiga knä mm, så någon pool har vi tyvärr inte råd med, hur mycket jag än vill. Jag framför alla grattis till gossebarnet,Tack

 
Ingen bild

Margaretha

15 maj 2009 10:21

Jätte grattis till Malte på födelsedagen, mycke gosaker o presenter kommer säkert idag.

Margaretha o en stor blöt bordeauxpuss från Oskar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne Persson-Nilsson - 17 juli 2013 16:23


   Mitt Allt, min älskade vän Malte, dog plötsligt ifrån mig d 8/4-2013 Den största sorgen i mitt liv vill inte släppa taget om mitt hjärta. Denna Blogg startade till hans ära en gång för snart 6 år sedan, har varit dåligt uppdaterad pga Facebo...

Av Anne Persson-Nilsson - 30 juni 2011 19:58

En riktig höjdarhelg blev det i år, vi bröt trenden , att köra till Smyge över midsommar, i år styrde vi kosan mot Ringsjöstrand i Hörby. Torsdag till söndag blev en riktig minisemester. Trevligt sällskap av Sussi o Björn som också kom dit och världe...

Av Anne Persson-Nilsson - 2 juni 2011 11:33

Riktigt hur jag tänkte den dagen jag kom på att jag nog skulle anmäla Malte till utställning, vet jag inte, men jag kände som så, att det skulle vara så roligt att höra en domares uttalande om honom. Med facit i hand, kan jag bara säga, att vi är ö...

Av Anne Persson-Nilsson - 23 maj 2011 18:42


Maltes uppfödare, Kennel Hjärtekulla , fick vid något tillfälle syn på en haklapp på en Bordeauxkille, tyckte att den var häftig, då beslutade jag mig för att försöka "svepa" ihopa en sådan till henne, lite hastigt och lustigt så blev det såhär, Malt...

Av Anne Persson-Nilsson - 16 maj 2011 20:46

Regn, regn och regn. Visserligen behövs det, för det var ganska torrt, men det gör det ju inte roligare för det. känner mig även jag lite regntung innombords idag, så är det ibland, då går jag gärna ut en sväng i trädgården och tittar på alla h...

Ovido - Quiz & Flashcards