Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Anne Persson-Nilsson - 9 mars 2009 19:01

Då var det uttömt en hel massa igen + att det nu har satts in ett drän som ska låta det rinna ut hela tiden, detta ska sitta till fredag då det och stygnen ska tas bort.

Nu vill jag bara göra klart för de högre makterna att nu Vill faktiskt Malte bli frisk och slippa smärta, det kan inte vara meningen att han ska drabbas av allt elände, han har verkligen fått mer än sin beskärda del, varför ska våra värnlösa djur behöva gå igenom så mycket elände?

Nu är det väldigt ont så jag ska gå och ge honom sina smärtstillande tabletter.

Av Anne Persson-Nilsson - 9 mars 2009 07:06

Inte blev det bra inte, det har fyllts på ännu mer vätska i benet, dvs att det

blir en ny tur till veten idag, vet inte om hela skiten behöver öppnas upp igen, jag blir psykiskt trött av all oro kring min lille påg som har ont.

Jag känner det som om jag är på väg att rasa ihopa, det är så mycket nu,

Nu vill jag vinna en miljon och kunna åka en vecka till värmen så fort Malte blivit bra.

Tror ni det slår in?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards