Alla inlägg den 26 juli 2008

Av Anne Persson-Nilsson - 26 juli 2008 19:06

Nu har vi varit i Smygehuk en sväng, kanonfint väder, naturligtvis hade jag mitt parasoll o min nya badbalja med mig, skönt. Alla som gick förbi oss förundrades över att min matte o husse hade ordnat det så bra för mig, det är väl självklart, gör inte alla det? Jag har nu fått lära mig att åka i husbilen o det funkar bra, jag har hittat två bra ställe att ligga på när vi kör, framför toadörren o under bordet. Tyvärr är det nog inte plats till en Bordeaux till, matte hade ju gärna velat det, men det får bli sen när vi vunnit på hästarna o kan köpa en sådan stor husbil som matte vill ha, en sån som man kan bredda rummet på, typ amerikansk modell. om den dagen kommer så kan jag nog få en sådan pool som tittades på till min 1-års dag. vi får väl se om hästarna springer som vi vill.

I dag har man inte gjort många knop, 28 grader i skuggan,pust, svalare innomhus.

Nästa vecka ska vi en sväng till Helge å och campera.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards