Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Anne Persson-Nilsson - 20 juli 2008 18:35

Nu är vi hemma igen efter en helt underbar 4 dagars tur med husbilen till kungsbacka trakten.

Vi packade bilen full med mat o tillbehör o begav oss mot Lerkil, där hittade vi en helt underbar liten camping i Rörvik, vi ställde upp bilen där o ringde Elisabeth, som kastade sig iväg o kom o hälsade på oss med Doris, vi promenerade genom en jättehage med kor o tjurar ner mot havet, och där blev det bad o lek. Dagen efter kom även Linda o Hans med Amber o Elisabeth med Doris,Barbro,Dagny och Ella, alltså massor av bad o lek igen.

På torsdagen åkte vi iväg en sväng till Smögen och käka en räkmacka (världens dyraste), vi camperade på en liten camping alldeles vid havet, långa promenader på klipphällarna. vi hade även tänkt ta en titt in på Nordens Ark, men tyvärr fick man inte ha hund med in, så det blev inget.

Tidigt fredag morgon åkte vi tillbaka mot lerkil, och Elisabeth med Doris,Barbro och Ella tog ut oss på ett kanonställe, Sandö tror jag det heter, där mötte även Tobbe upp med  Maya, Snacka om att jag har lekt, badat o njutit i fulla drag, tänk om det kunde vara semester alltid, o så kunde vi ju bo lite närmare Lerkil. Vill passa på att tacka Elisabeth för hennes förmåga att samla ihopa oss till syskonträffar.

Hela lördagen har jag vilat o snarkat, det är ju väldigt tröttande att leka så mycket. idag söndag tog folket mig med ut till sjöarna i saxtorp, husse kastade i en petflaska, som jag gjorde vad jag kunde för att ta fast, och ipsivipsi så simmade jag( efter att helt hamnat under vatten), så nu har jag tagit grodmärket.

Folket har även köpt mig en lite större campingbadbalja, naturligtvis blå.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards