Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Anne Persson-Nilsson - 8 oktober 2008 06:43

I går kväll kl. 20.30 var vi i Helsingborg o skulle simma, Jag kan bara säga som så, fy f-n. Jag föredrar vatten i typ av hav,sjö eller balja,

Deras landgång upp till bassängen var brant, våt o hal, så det fick bli liften,

inpackad i flytväst, lyftkudde i bakändan och flytväst under hakan, sattes en lyft sele på mig, rakt upp i luften ca 2 meter, sakta körd ut över bassängkanten och sedan ner i vattnet, finns nog bara ett ord som passar in, PANIK, stora plaskande slag med tassarna o skräck i ögonen, det blev inte många ordentliga simtag gjorda. Upp hissad igen, avduschad o torkad kunde jag så smått börja att slappna av igen, det blev bestämt att jag nog får gå i waterwalken i stället, vi får väl se hur det funkar nästa tisdag.

Allt detta är ju för att förstärka mina muskler inför stundande operation av mitt knä.

Idag är jag trött, så trött, det värker en del i min kropp efter gårdagens strapatser, det får bli smärtstillande o vila en stund, sen ska matte göra lite små övningar med mig i eftermiddag.

Matte köpte en ny säng till mig härom dagen, fick man ha den ifred, nix

fotot visar den minsta katten på den stora sängen, samma katt envisas med att ligga i min BIA bädd på natten, visserligen bara i en liten hörna men dock, jag kan ju inte ligga där då, matte hoppar upp o ner ur sängen o flyttar katten, som snabbt tar sig tillbaka på samma plats, SUCK



Ovido - Quiz & Flashcards