Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Anne Persson-Nilsson - 2 oktober 2008 18:47

Nu är man genom klämd o röntgad igen, veterinären kan inte till 100% säga att det är korsbandet men hon tror det. Nu ska jag simtränas i ca en månad för att bygga upp muskler sen blir det operation, börjar med titthål för att se om det är korsbandet, är det det, så ska mitt ben sågas av och snedställas för att inte behöva korsbandet (hu jeda mig), matte är hur deppig som helst, hon har ju haft en Boxer innan ,som också blev knäopererad i båda benen. Jag är ju i o f s ganska lyckligt ovetande om vad som ska hända, vi får bara hoppas att allt går bra.

Matte har sagt att det dröjer många månader innan jag kan leka med hundar igen, det tycker jag ju är tråkigt, men jag måste ju bli frisk.

Det är ju bara att gilla läget.

Nästa vecka ska matte bestämma om jag ska opereras i mölndal, göteborg eller helsingborg, hon ska hitta den bästa veterinären och den bästa operationsmetoden (finns ett par olika).

Sen blir det vatten o bröd( för husse o matte)

Ovido - Quiz & Flashcards