Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Anne Persson-Nilsson - 5 juni 2010 21:44

Soool i massor och värme, jo jag tackar jag, när det väl kommer , så är det rejält. I går var vi i sjöarna med Neta, Magenna o Gordon, härligt att se dom leka i vattnet, jag hade planerat så bra o ställt fram kameran, o vad gör jag, såklart, kör i från den, nästa gång ska det dubbelkollas fem gånger, att den är med.

Gubben hade packat fika-korg, inklusive svartzwaldtårta för att Neta o jag fyllt 50, han är för rar gubben min, självklart blev det tårta till hundarna okså.

    


Malte älskar sin nya pool, men den står lite utsatt för sol hela dagen, så idag slog vi upp ett "poolhus" över den, så skuggar det jättebra, det ser nästan lite lyxigt ut, det är han värd, vår duktiga lilla kille.

      


Hela eftermiddagen har jag gått i dammen i mitt raffset(vadarbyxor), plockat upp en del näckrosplantor mm, har äntligen hittat någon som vill ha plantor, så att jag slipper att slänga.

  


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards