Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

Nu är det slutbloggat på obestämd framtid

Av Anne Persson-Nilsson - 14 mars 2010 19:06

Med ledsamhet i sinnet är det bara att inse att det faktiskt är den 15:e i morgon måndag, då är det slut med internet här hemma, pga utförsäkring, arbetslöshet mm , har vi inte råd att ha internet kvar, så nu blir det en hel rad med härliga bilder från dagens aktiviteter.

Malte har haft en sån härlig dag med lek o samvaro med Neta, Magenna och Gordon.

Malte o Gordon hade så attans roligt, det är så skoj att se stora Malte ta det så nätt med lilla Gordon,  Magenna var nog bara tacksam att bli avlastad från busungen.


Hoppas nu att vi snart får bättre ekonomi, så att vi ses här igen.

Ha det allra bäst så länge.

Kram Anne o Malte

 Magenna stenbärare    Yes, got ya   Attack   Kom igen då!   Tur det fanns lite snö kvar   GULLUNGE   E du me     Nu busar vi           

Kafferep i trädgården 

 
 
Helena

Helena

14 mars 2010 19:56

Vad tråkigt.
Hoppas att ni snart är tillbaka.
Man säger ofta att pengar är inte allt men har man inga så betyder de än hel del.
Hoppas att det löser sig för er ......ha det bra vännen!
Kram

http://www.vildaella.blogg.se

 
Ingen bild

neta

14 mars 2010 20:43

Tack för en trevlig eftermiddag,bilderna blev jättefina.Gordon e helt slut,inte nog med att det blev så mycket bus, han åkte i badkaret när vi kom hem,nu ligger han här o myser o han "luttar"så "dott" Genna har gömt sig o spelar osynlig,hon e rädd att jag ska släpa ut henne igen :-)) behöver du ut på nätet så e min dator din, precis när du vill..

 
veronica & Digger

veronica & Digger

16 mars 2010 13:03

Ha det så bra ,kramizar Veronica & Digger

http://www.diggerssida.bloggagratis.se

 
Elisabeth Allbrand

Elisabeth Allbrand

18 april 2010 14:39

Attans va tråkigt det är med just ekonomi :(
Pengar hit och pengar dit att man ska behöva vara så beroende av nåt som inte ens man har en relation till som ex sin vän :(
Jag brukar säga att pengar är inte allt men.....det stämmer juh faktiskt inte riktigt men det kommer att ordna sig Anne :)
Det var rysligt längesedan jag var inom å kikade till er guuuud så söt han är den lille bebisen :)
Malte såg ut att njuta av att vara barnvakt härliga bilder som alltid så känns det lite som man är med :)))))
Masser med pössar och kjamizaaar

http://www.bordeauxer.se

 
Krutrut-Lisa

Krutrut-Lisa

26 april 2010 09:38

Hej vänner i syd

Visst har vi snöplättar kvar, det är en del av vår norrländska vår. Jag som kommer från Västerbotten känner inget huvva för dessa tinande tuvor av snö, tids nog har vi grönt med (bitvis har vi grönt iofs...). Pollenallergikern i mig säger atchooo däremot :-).

Hoppas ditt bloggande tar fart nu när nätet & du är kompisar igen.

KRAM LISA & TJEJERNA

http://krutrut.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne Persson-Nilsson - 17 juli 2013 16:23


   Mitt Allt, min älskade vän Malte, dog plötsligt ifrån mig d 8/4-2013 Den största sorgen i mitt liv vill inte släppa taget om mitt hjärta. Denna Blogg startade till hans ära en gång för snart 6 år sedan, har varit dåligt uppdaterad pga Facebo...

Av Anne Persson-Nilsson - 30 juni 2011 19:58

En riktig höjdarhelg blev det i år, vi bröt trenden , att köra till Smyge över midsommar, i år styrde vi kosan mot Ringsjöstrand i Hörby. Torsdag till söndag blev en riktig minisemester. Trevligt sällskap av Sussi o Björn som också kom dit och världe...

Av Anne Persson-Nilsson - 2 juni 2011 11:33

Riktigt hur jag tänkte den dagen jag kom på att jag nog skulle anmäla Malte till utställning, vet jag inte, men jag kände som så, att det skulle vara så roligt att höra en domares uttalande om honom. Med facit i hand, kan jag bara säga, att vi är ö...

Av Anne Persson-Nilsson - 23 maj 2011 18:42


Maltes uppfödare, Kennel Hjärtekulla , fick vid något tillfälle syn på en haklapp på en Bordeauxkille, tyckte att den var häftig, då beslutade jag mig för att försöka "svepa" ihopa en sådan till henne, lite hastigt och lustigt så blev det såhär, Malt...

Av Anne Persson-Nilsson - 16 maj 2011 20:46

Regn, regn och regn. Visserligen behövs det, för det var ganska torrt, men det gör det ju inte roligare för det. känner mig även jag lite regntung innombords idag, så är det ibland, då går jag gärna ut en sväng i trädgården och tittar på alla h...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards