Alla inlägg den 15 april 2009

Av Anne Persson-Nilsson - 15 april 2009 17:25

Jaha, då var vi där igen, onsdagen d 8/4 blev Malte opererad i höger knä igen, nu var det menisken som var trasig, Måtte det vara slut på eländet för Malte nu, Nu vill han bara få lov att bli frisk och slippa ha ont, känns som om jag skrivit detta innan.

Påsk har det varit, skärtorsdag kl 17,55 trillade min tillfälliga tand ut, hur snyggt som helst, har gått och sett ut som en påskkäring hela helgen, nu är den åter på plats, väntar på min krona som ska sättas in d 23:e.

tisdagen d 7/4 fällde grannen träd!!! rakt över tele-ledningen, så vi är fortfarande utan både telefon och internet, detta skrivs på lånad dator, förhoppningsvis skulle det vara lagat på fredag, 10 dagar, det är till att vara snabba Telia.

Hoppas att det blir fixat snart så att jag kan skriva igen och lägga in lite bilder.

Hoppas att ni alla har haft en trevlig påsk o ursäkta att jag inte skickat ut hälsningar innan, teknikens fel( eller grannens).

Ovido - Quiz & Flashcards