Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Anne Persson-Nilsson - 28 februari 2009 08:16

Hemma igen, och är ju världens allra mest tappra kille, hade inte varit jag som varit nyopererad i två knä och ändå kunna se ganska ljust på livet, jag tackar för att jag har Malte som kan visa mig vägen ibland,

Just nu är det ganska grått i huvet, min syster är sjuk och ligger på lasarettet, allt detta med Malte, utstämplad på A-kassan och igår blev jag påhoppad av en hund av okänd härkomst som fixade en utslagen framtand + en rejäl fläskläpp,(var ska man hitta alla pengar som behövs?) suck suck och suck, det känns lite som om jag har rätt att vara lite smådeppig nu.

Jag önskar mig lite ljusare tider och att allt ska lösa sig till det bästa för oss alla.

Bilden idag kommer från Ylvas design, länk finns.

Tack Ylva för dina fina alster.

Ovido - Quiz & Flashcards