Alla inlägg under juni 2009

Av Anne Persson-Nilsson - 8 juni 2009 20:36

Det har varit en hel del vattengympa i sjöarna i veckan som gått, har även varit på mattes arbete och fått första sprutan med Cartophen av fyra.

I lördags hade vi partaj hemma, djurskyddets styrelse med respektive var hos oss och grillade och lekte lekar, WOW vilken kväll, jag hade fullt upp med att kolla grillarna!! jepp tre stycken, mmmm. sen var jag ju såklart lekledare, bollkalle och mycket mer, jätteskoj.

När alla hade åkt hem sent på kvällen så trillade jag ihopa i en hög o snarkade o drömde om alla roliga bollar, fiskar mm som ingick i lekarna.

I morgon är det dags för min andra runda till kiropraktorn, matte tycker faktiskt att jag rör mig lite bättre, hoppas det fortsätter så.

Folket börjar så smått att planera semestern, den inkluderar resa till Kungsbacka och Roskilde i Danmark, självklart ska jag med.


Av Anne Persson-Nilsson - 2 juni 2009 20:24

Bada bada, lördag, söndag ,måndag, det tycker jag är bra.

Helt underbart att få vara i vattnet när det är varmt

I går träffade jag dessutom en underbart söt liten rottweiler flicka på 1,5 år

vi lekte lungt o fint i vattnet, precis min stil, jag tror jag är lite kär.

Tyvärr ingen kamera med.

I fredags blev vi nästan med valp, matte hade en kull med amerikanska cockerspanielvalpar på jobb, de skulle vacc,chipas o besiktigas, en av dom en liten trefärgad kille fastnade för min matte o hon för honom, då var det nära att jag fått en lillebror, hade ju varit väldigt skoj tycker jag, kanske en lagom lekkamrat med tanke på mina benproblem.

Idag har jag varit hos kiropraktor i Oxie, lite mysko tyckte jag, hon kände klämde o tryckte på hela mig, kom fram till att jag har taskig aktivitet i väldigt många muskler och många låsningar från nacken och bak,

det knackades lite här o där, kändes nog ganska ok, var mest besvärad av att det var så varmt idag.

ska nu göra denna behandling 2 gånger till, sen ska jag stå på vibratorplatta en gång i veckan. Detta ska sen visa en klar förbättring, snälla , nu behöver vi alla tummar ,tassar o tår o lite till igen. Nu vill jag verkligen bli bra.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards