Alla inlägg den 26 december 2008

Av Anne Persson-Nilsson - 26 december 2008 10:41

Många sköna lata dagar, med långa sköna rundor i skogen, i stan och på styckena.

Folket har varit ute på räddningsaktion av svan, som "strandat" på en åker, blev transporterad till havet o dom andra svanarna.

Lille julafton hade vi besök av farmor o farfar, Crille, Andreas o lilla Malin,

Massor av mat o julklappar, jag fick ett jättetuggis, dom tycker jag är goda, lite svårt att tränga sig fram mellan alla folk , möbler o saker bara.

Jag hittade en perfekt julklapp till mig på julafton, en fåtölj, den såg helt plötsligt bara så inbjudande ut, kunde väl iofs varit lite större, men den dög att sitta o titta på Animal Planet i. Jag brukar ju inte vara i möblerna så folket tyckte att det såg så roligt ut när jag platsade mig där.

Zelma har testat sin nya gunga.

Nu närmar sig året sitt slut, vi får hoppas att det går mot ett riktigt bra nytt år.


Ovido - Quiz & Flashcards